Friday, December 4, 2015

Stofzuiger Snoepstrooier

In de Maakbare Wereld van 5 december 2015 staat mijn Stofzuiger Snoepstrooier. Het leek me leuk om in een kort filmpje te laten zien hoe hij er uitziet en hoe hij werkt.




Er kan van alles veranderd worden aan dit ontwerp: langere buis, smallere buis, sterkere stofzuiger, etc.
Maar waar het om gaat is dat het super eenvoudig is en heel leuk om dingen mee weg te schieten.
Als je eigen snoepschieter maakt pas dan alsjeblieft op met mensen of andere dingen die stuk kunnen gaan die in de weg staan.
Vragen zijn altijd welkom.

4 comments:

  1. Beste Cor,
    Allereerst: complimenten voor je geweldige uitvindingen! Mijn naam is Lotte en ik ben redacteur van een (nieuw) wetenschappelijk programma bij RTL. Ik wil je graag wat vragen, maar ik kan zo gauw geen contactgegevens van jou vinden. Misschien zou jij mij een mailtje kunnen sturen? Mijn mailadres is lotte@steppingstone.nl.

    Ik hoop van je te horen!

    Fijne dag en groetjes,
    Lotte Ooms

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee zeg! :) Ik wil dit ook met mijn
    stofzuiger doen haha

    ReplyDelete
  3. Wij hebben op het werk een centraalsysteem. Er is binnenkort een feestje, kan ik dit daar dan ook doen?

    ReplyDelete
  4. Een centraal stofzuigersysteem? Op eigen risico zou ik zeggen, maar als het vergelijkbaar met een stofzuiger is dan, ja.
    Het is heel eenvoudig te bouwen en het kost niet veel. Behalve als je iets stuk maakt natuurlijk :)
    Safety first

    ReplyDelete